Hvad kan du bruge Hjælpecenteret til?

Information

Velkommen til Responza Hjælpecenter!

Her kan du finde guides, artikler og videoer, der hjælper dig til at forstå alle de funktioner, der findes i Responza og forklaringer på, hvordan du bruger dem på den mest optimale måde for jeres vidensdeling og knowledge management generelt.

I Hjælpecenteret ligger artikler og videoer, der bl.a. forklarer hvordan du

  • Opretter du kategorier
  • Opretter og redigerer artikler
  • Bruger og opretter widgets 
  • Laver sammenklappelige sektioner
  • Etc.

Responza Hjælpecenter kan være et godt sted at starte for nye medarbejdere. Her er, hvad man skal bruge for at blive godt klædt på til at kunne operere i systemet. Da systemet er relativt intuitivt, kan Hjælpecenteret være et godt supplement til undervisning og oplæring af nye knowledge managers. 

Hjælpecenteret er netop henvendt til knowledge managers og redaktører, der er ved at starte et vidensprojekt op, eller som er godt i gang med knowledge management-processer og vedligehold af viden. Hjælpecenteret kan altid konsulteres, hvis du fx er i tvivl om, hvordan det nu er, man laver sammenklappelige sektioner, eller hvordan søgemaskinen fungerer. 

Vi er hele tiden i gang med at udvikle Responza, så vidensløsningerne er fuldstændig opdaterede og klar med de mest optimale funktioner. Det er også fra Hjælpecenteret, at du kan finde dybdegående viden, når der kommer nye funktioner i Responza og herfra, du kan læse om, hvordan de nye udviklingstiltag understøtter best practice knowledge management. 

Hop ind i Responza Hjælpecenteret og lad kreativiteten flyve!